En ny start

Näe! Nu kände jag att det var dags att göra någonting här! Det är dags att börja skriva igen!

Mycket har hänt under det gångna året - ja jag vet inte ens vart jag ska börja.

För det första är jag nyinflyttad norrlänning. Jag bor i Piteå och studerar på musikhögskolan här. Det har bara gått en vecka, men jag älskar redan den kalla luften och den tidiga hösten. Björkarna har redan fått en gulbrun nyans och backen har börjat prydas av färgglada löv som prasslar när vinden passerar.
Jag har inte riktigt hunnit upptäcka än om det jag är här för att göra är rätt för mig. Jag ska ju lära till lärare. MUSIKLÄRARE! Jag kommer att vara en norrlänning i 5 hela år innan jag får komma ut och pröva mina vingar. Mycket kommer att hända, och jag är väldigt förväntansfull och nyfiken.

Hej världen! - Här kommer en tjej som är redo för vintern!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0