Det du älskar

"Doing what you like is freedom
Liking what you do is hapiness"
 
Gör saker som du älskar.
Omge dig med saker som du älskar.
Lär dig att älska det du gör till 100% och lite till.
Då kommer resten att falla sig lika naturligt som blonderat hår.
 
Det är dags att börja känna lite passion och lust!
Dags att börja skapa, vara nyfiken, fråga, prova på, utmana och inspirera!
Det är dags för oss att inse - att livet bjuder upp till dans!
 
 
 
 
Sofia
2012-09-16 @ 13:15:03
URL: http://afrikakullan.wordpress.com

Emma, kära, Emma! Min mumsi-mumsi Emma! Vad roligt att du har en blogg! Och tack för kommentaren på min! Av någon underlig anledning hamnade din kommentar bland mina skräpkommentarer, så därför såg jag den inte förrän nu. Nu ska jag minsann börja läsa din blogg med! Och Åh, vilken fantastisk bild på fina Oskis! KRAM!

Svar: Hoppsan, så det kan gå! Tur att du hittade mig;) Ja jag blev så glad när jag upptäckte att du hade en blogg, den är ju helt underbar! Att få höra om dina små galna upptåg ifrån den häppnadsväckande kontinenten Afrika! Själv så är jag i Piteå och väntar på vintern, jag har sett norrsken idag - ett riktigt stort sådant. Hela himlen skimrade alldeles i grönt. Fortsätt ha det bäst i Mocambique! Kram!
Emma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0