Spontana ändringar och maktgalna chefer

Rättelse från det föregående inlägget; 1386 kr kostade biljetten! I måndags bestämde jag mig för att det kanske inte skulle vara någon dum idé att komma bort lite från bubblan Piteå. Så jag satte mig ner och bokade hela resan från Luleå till Örebro och tillbaka, kände mig dummare och dummare för varje biljett som jag betalade - vad är det jag sysslar med, jag har ju inga pengar!?!?!! Men det ska bli kul att träffa alla igen!
 
Idag blev återträffen inställd, för jag vet att Kävestafolkhögskolas internatschef är en Hitler-liknande hund som gör allt för att hålla sina elever i chack som små legosoldater. "OM NÅGON KOMMER HIT SÅ BLIR NI UTSLÄNGDA!!!!"
 
1386 kr. Jag kände på mig att det här var en sjukt dålig idé, och jag som redan har sagt att jag inte kan jobba på Kåren i helgen för att jag ska bort... Men vänta! Går inte min buss förbi Västerås? Jopp! Så istället blir det en långhelg hos en av mina bästa bästa!:)
 
Maktgalna ledare är något av det värsta jag vet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0