Sömnlös natt - Facebook-chat!

Näe. Kan inte sova, går verkligen inte! För mycket te? För mycket trevliga saker i helgen och för lite "måste"? Herregud, den här cybervärden tar verkligen kål på en. Det är som att den bara "snor" massa timmar som man aldrig får tillbaka. Facebook är ju inte ens kul. Inte egentligen. Bara något slags konstigt socialt bekräftelsebehov som man får utlopp för under någon kort stund men som sen glöms bort när skärmens släcks ner och blir lika svart som natten är nu bakom mina neddragna persienner. Helt meningslöst. Nej, tacka vet jag te och en helt vanlig skrivbok att kladda ner några förvirrade tankar i. Eller en ny vän och ett trevligt café. Eller någonting som faktiskt får livet att kännas riktigt kul och spännande. Tyvärr Facebook, men du kommer aldrig att kunna vinna mitt hjärta till 100%.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0