Allt på en gång

Woho! Efter en sån fantastisk dag som jag hade igår så kan ju bara dagen idag bli ännu bättre!
Igår åkte jag nämligen ner till Örebro-stad och började hela dagen med en orgelkonsert i Nicolaikyrkan som helt klart fick kyrkbänkarna att vibrera under oss. Fantastiskt program och en nästan magiska atmosfär.
Sen förflöt några timmar med en sushi-lunch på bryggan brevid slottet, och en varm choklad på ett litet ungdomscafé. Vi gjorde vårt bästa med att fördriva tiden innan vi skulle förflytta oss till nästa spännande sak på Claryton Hotel, Trummor & Orgel, en brödraduo som verkligen vet hur de ska skapa en skön stämning. Trummisen fick mig att tappa andan några gånger, inte bara för de oemotståndliga lockarna.
Sen kom vi till dagens och kvällens final, ett hysteriskt och frigörande dansande på en gayklubb som denna kväll var på Elite Stora Hotellet.

Jo jag är rätt nöjd med gårdagen ja....


Nu ska jag snart bli klippt i håret! Wah!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0