Längtar hem längtar hem!

Jag och min klass har nu varit på en veckas turné och besökt Skåne och Danmark. Vi var hemma ca klockan 02.30 inatt och jag vaknade upp klockan halv ett idag! Hela denna dag har bara flytit fram, snabbt som vatten. Det är bara några få dagar kvar här nu innan det är dags för var och en att åka vidare. Jag börjar faktiskt sakna Karlstad mycket nu. Jag saknar enkelheten som finns där, att ha allting så nära och att alltid veta att man kan ringa till någon när man behöver dela tankar över en kopp te. Jag saknar älven som rinner genom staden och alla de fina parkerna som är fulla av picknickfiltar om sommrarna.

Det börjar dock kännas som ett bra beslut att komma tillbaka till Kävesta igen till hösten. Jag vill ge det här en till chans, att verkligen satsa allt på musiken och känna att det är helt och hållet rätt. Jag är väldigt spänd på vilka konstellationer av människor som kommer att formas under det kommande året, och hur det kommer att bli i mitt nya rum som jag kommer att få på skolans internat. Det kommer att bli väldigt spännande, och jag längtar redan dit. Nu väntar en sommar av sol, skratt, sena filmkvällar, filosofitankar under ett högt träd och massa annat trevligt och skoj.

 

Stor kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0