Kävesta-Karlstad

Jag har lite väldigt konstig stämning här.

Jag sitter i skolans datasal och ska sno lite stuffs som folk har lagt ut på skolans musikmapp under det här året. Saker som Ljudinspelningar, bilder och annat skoj.

Jag är såklart helt själv här i skolbyggnaden, de flesta folk är i sina rum och packar, eller gråter en skvätt över att det är lång tid kvar innan man ses igen. De flesta åker vidare mot sina vanliga hem idag eller imorgon.

Själv så har jag packningsdag idag. Jag har ju nästan ett helt hus som ska med hem. Jag kommer också att skriva i några fler böcker som ligger kvar på skolans internat. Alla här på internatet har nämligen en varsin bok som man har fixat själv, där vem som helslt får skriva någonting fint om personen som man har tänkt på under året. En väldigt mysig grej, men det tar tid att skriva i alla böcker för det är ju så otroligt många härliga personer!

 

Imorgon åker jag tillbaka till KARLSTAD. Det ska bli supernice, för jag saknar min trygga varma solstad. Jag ser fram emot några sköna stunder i gräset på en filt med kanelbullar och saft, tekvällar och samtal över tolvslaget, att få krama alla de härliga karlstadsborna som jag tycker så mycket om och att springa runt på stan med en underbar person och fotografera i massa konstiga vinklar och miljöer.

 

Vi ses på en brygga vid klarälven!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0