Vin och "nya vänner"-kvällar.

Idag har jag fått dela en flaska vin, en supergod spenat/fetaostpaj och blickar från en snygg granne här i Göteborg.

Jag är här och hälsar på några underbara vänner som imorgon håller i ett riktigt hejdundrande coctail-party här i den lilla 2an. Vi var tvugna att informera om tillställningen till deras grannar - och därav snyggingen.

 

Vi var ganska så sega ikväll efter några glas vin, så vi bestämde oss för att vara duktiga och sova tidigt för att spara energi till coctail-kalaset imorgon. Tyvärr så kunde jag inte somna när det kom till kritan så därför sitter jag nu uppe och skrivet ett sent blogginlägg.

 

Just nu vill jag bara fylla mitt liv med;

Att dela på en flaska vin med en skönis, vinylskivor, 50-talsfrisyrer, te/kaffe, kanelbullar och spänningen i att träffa nya intressanta människor. Mmmm, ja! Det ska jag göra nu!:)

 

 

Nu ska jag ge sängen och sömnen ett till tappert försök...

 

 

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0