Sköna dagar kommer.

Bara en vecka kvar nu tills jag börjar på Kävesta igen. En rejäl dos nya timmar att ha ihjäl i övningsrummet. Jag ser fram emot att utvecklas det här året. Både personligt och musikaliskt. Jag vill utveckla min avistateknik på piano och jag vill lära mig spela cello. Jag hoppas att det nya året kommer att bli ett riktigt saftigt år med både kanelbullar, lite nypolerad kärlek, törstande begär efter den ulltimata musikupplevelsen, många långa intensiva stunder i övningsrummet och några timmar i ett mysigt internatsrum där spännande hemligheter avslöjas bakom en filt och rykande varmt te.

 

Musik och kärlek är väl det enda man behöver?

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0