En hel sommar

Emil Jensen, ett tonårslikt rum och en tekanna vid sängen. Jag känner en glödande lust för att skriva, kanske är det något slags konstigt allternativ till att vara social, kanske får jag utlopp för behovet av att lösa lite på knutar innom mig, frigöra tankar som behöver komma ut ur ett låst skrin.

Denna veckan är det min sista vecka på jobbet, sen är det bara att packa väskorna, lådorna och jackorna för ett helt nytt år på Kävesta. Det känns helt galet att det är så lite tid kvar, det känns som att för varje gång man säger "vad fort tiden går" så går den alltid lite fortare. En hel sommar har gått, men jag tycker att jag har haft tid att göra allt som jag velat göra denna sommar. Jag har träffat mina nära och kära.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0