Tack för världens soligaste påsk!

Fantastiska ljuvliga påskvecka!

Den här veckan har varit helt underbar, jag har gjort massor av härliga och roliga grejer och hela veckan har bara varit så... fin.

 

Det här är några grejer som jag har hunnit gjort;

 

* Varit i Karlstad och träffat massa härliga Karlstadsbor.

* Ätit årets första glass.

* Druckit årets första öl tillsammans med några härliga typer på en uteservering.

* Fyllt 22 år.

* Ätit sushi.

* Beställt nya glasögon.

* Skaffat en ny frisyr.

* Varit på besök i Göteborg och häslat på en prick.

* Tagit årets första dopp utomhus.

* Tränat på gym.

* Ridit häst, barbacka. Har därför också ridit för första gången i mitt liv. Woho!

* Varit ute på hundpromenad.

* Stekt i solen.

* Skrattat så att tårarna rinner.

* Tittat på Grottbjörnens folk, en jättebra film.

* Druckit en massa te och lite vin och bara mått sådär jättebra.

 

Imorgon börjar skola igen och övning sätter igång med ett startskott. En händelserik vecka är att vänta framöver.

 

Glad Påsk!

Anna K
2011-05-03 @ 10:04:24
URL: http://engoblogg.blogspot.com/

Åh Emma!

Vilken härlig påsk :D Snart kommer vi ner och då bär det av mot Göterborshållet, Falkenberg! Dit kan du också komma och gå på hundpromenader och rida om du vill. Tusen Kramar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0