Packad väska.

Hej Världen!

Jag är påväg någonstans! Faktiskt ingen mindre stans än KARLSTAD!

Det är påsklov nu och jag ska hem och blåsa ut lite gammalt damm ur kropp och knopp så att lite ny vårenergi kan ta plats.

Väskan är packad och jag har en timma innan bussen mot Örebro. Skönt att komma från denna Kävestaplats några dar.

Shit, bara 5 dagar kvar till min självaste födelsedag! Är det grymt att fylla 22? Är det någonting som man borde fira stort? Kanske det blir lite hejsan hoppsan i karlstad någon kväll för att fira min ankomst till livets stora värld.

 

Nej det verkar som att det blir en liten promenad innan bussturen. Ingen idé att sitta hemma och möggla.

 

Tjo!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0