Börja jobba.

Idag tänker jag inte vara lam. Idag ska jag bättra på mitt CV så att jag sen kan söka jobb på McDonald's. Det är verkligen det jag sattsar på just nu, måste verkligen ha ett normalt jobb. Måste tjäna pengar.
Jag väntar fortfarande på svar från transportstyrelsen när det gäller tillståndet att få börja övningsköra. Det är bara det jag väntar på just nu, sen när jag har det i hamn så kan ingenting stoppa mig. Då ska jag ha körkort.

Men som sagt, tills vidare kommer det bara vara 100% fokus på att få ett jobb. Ett normalt jobb. Telefonförsäljare är tyvärr ingenting för mig, det är ingenting som jag tänker sattsa på. Det är bra för mig just nu för att i alla fall ha någon typ av inkomstkälla. Det jag tänker sattsa på nu, är att börja jobba. På allvar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0