Jag är kär!

Te tillsammans med Linnea är underbart!! ^^
Har saknat alla spontana besök på kvällarna, alla diskussionerna över en tekanna, spontana nattdopp i älven, en film långt efter läggdags eller att bara åka ner på stan för att se vilka människor man stöter på!

That   -   Is   -   Life!!!

Just nu så älskar jag livet! :) jag vet att det låter klytchigt men det känns precis som att leva mitt i en riktigt typisk svensk ungdomsfilm :oD

Jag är kär! Jag är kär i att sitta på min veranda och lyssna på Emil Jensen och dricka alldeles för mycket te tillsammans med Linnea, jag är kär i att bada spontana nakenbad med Ellenpluppen, jag är kär i att springa runt på stan och fotografera allt som rör sig i olika konstiga slags motiv tillsammans med Robert, jag är kär i att bara gå ut och prata med folk som jag inte känner, jag är kär i att allting man gör är så barnsligt enkelt och det är okej att vara jag!
Jag är kär i att RESA och se ställen och människor som jag inte visste fanns!!!

Jodå, jag mår rätt så bra nu :)
Jag har det jag vill ha,
alltså kan jag bara få mer.



.-.<3¤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0