Vilken underbar dag!!

Äntligen börjar våren komma!
Det är så skönt att se hur människorna samlas på gatorna, kommer ut ur sitt trygga krypin efter den långa vintern med ny kraft och energi, och hur de påverkas av att det blir allt ljusare.
Alla problem är som bortblåsta.
Allt som krävs är en liiiiten gnutta solsken!

Själv så har jag haft en riktigt skön spontan-dag idag och har bara gjort vad jag kännt för:

Jag har invigt våren med en liten springrunda
Jag har städat
Jag har läst i en bra bok (Jane Eyre av Charlotte Brontë, bra boktips inför bokrean som börjar imorgon!)
Jag har hängt runt på stan med Ellen och haft fikapaus i domkyrkan (!)
Jag har fixat nytt pass, eftersom jag är klantig och har tappat bort mitt

...och nu ska jag snart ner på stan och avsluta denna underbart ljuvliga dag med lite fest!



Hoppas att du haft en bra dag ute i solen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0