Super!

Mår så jäkla bra just nu!!!

Det är nu onsdag kväll (tror jag i alla fall, man har absolut ingen koll på dagarna här nere i Linköping!) och vi ska strax ses ett gäng och se på X-man som börjar klockan 21. Egentligen så är jag helt ointresserad av X-man, men det är så kul att vara med alla underbara människor här!!

Skolan har bara pågått i 3 dagar nu och det skulle lika gärna kunnat vara tre veckor!!
Så sjukt mycket nya intryck och massamassa människor och nya namn som man glömer bort hela tiden!

På Liljeholmen (så heter skolan som jag går på) heter alla tjejer antingen Johanna, Hanna, Anna eller Emma (bara i min korridor finns det tre olika Emma och vi bor bara 5 pers i området!) och killara heter antingen David, Daniel eller Micke.

Så jag har bara en sak att säga till alla andra underbara människor hemma i Karlstad som är oroliga över hur det egentligen går här nere - JAG HAR DET KANON BRA!!!!!!!! och jag saknar er så mycket så ni anar inte!!!

Massa kärlek <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0