En skön och avslappnad kväll...

Just nu så sitter jag bara och njuter över att vara färdig med projektarbetet!
Fick äntligen sova inatt också, hade ju en del att ta igen kan man säga efter min 4-timmars-natt...

Igår blev jag medsläpad som allra hastigast på bio.
Jag köpte en kaffe på mcDonalds innan för att vara säker på att biostolen inte skulle bli säng.. (jag dricker aldrig kaffe i vanliga fall!)
Bion hette the eye och var väl egentligen som vilken thriller som hellst.
Men jag gillade den.

Sen tog vi en sväng förbi score och körde en biljardmatch.
Det räcker med att säga att biljard inte direkt är min starkaste sida...

En trevlig liten kväll var det i alla fall som avslutades med ett litet besök på burger king för att mätta fyra hungriga magar (i alla fall en!)


Nu ska jag strax åka ner till stan.
Ikväll blir det en lugn kväll med pizza på någon restaurang..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0