Terminsslutspel

Imorse missade jag terminsslutspelet. Terminsslutspel är en slags redovisning på vad man har jobbat med på sitt huvudinstrument under terminens gång och görs av alla 2or och 3or på musik. Inte bra att missa..
pinsamt kan man säga att det var... så mycket som det är just nu i mitt huvud så har man inte så stor koll på allting runt omkring.

Som tur var så gick det att peta in mig i gruppen med sångarna lite senare på dagen istället.
Och efter att jag hade spelat låten kändes det JÄTTE BRA!!!!

dagarna går lättare nu i alla fall, det märks att det börjar trappa ner. Men jag har inte orkat göra någonting som har med skolan att göra de senaste veckorna..


SNART ÄR DET JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








Axel
2007-12-04 @ 22:24:43
URL: http://MusikarAxel.blogspot.com/

Haha, det var första gången jag hörde någon kalla det för "terminsslutspel". Som om livet och musiklinjen var en hockeyturnering och pokalen går till den som skryter bäst med sina musikaliskarutinövade färdigheter. Underbart ^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0