Jag är bara...

Just nu
är jag lika tom som ett blankt papper.
Inga skrivna ord
Inget ritat eller målat.
Ingen färg.

Jag vet inte vad jag är.
Jag vet inte vad jag är.

Jag är bara....








Tom.










Trött.

Det är en konstig kännsla att vara i någonting som man inte riktigt kan sätta fingret på...
Vad är det?

Är det någonting som är fel?

Jag vill komma ut ur bubblan.
Men jag vet inte vem
eller vad
jag ska vända mig till.

Jag vill bara.....
ut.

Jag har visst redan gett upp.
Men jag brukar aldrig ge upp.
Någonting är visst fel, vad var det som gick snett denna gången?

Vad var det som gick snett??


Jag hade världens bästa tid,
med världens bästa förutsättningar.

Världens bästa tid
och förutsättningar.


Jag var en nyutslagen ros och jag hade all kraft i världen!

Men nu vet jag inte längre vart jag ska vända mig.
Vad är jag?

Jag är.....









ensam











Jag har allt som man någonsin kan önska sig.
Allt som man någonsin kan önska.



Det här är jag:





Jag är mig själv.
Jag är aldrig någon annan.
Bara mig
själv.

Vem är jag?




Jag är jag
och jag skulle aldrig vilja vara någon annan.
Det här är inte rätt plats för mig.
Det här är någon annans plats.
Jag har bara hamnat fel...



Vems plats?




16 Mars/09


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0