Du finns ingenstans

Jag har snurrat runt i stan / ända sen du gav dig av

Torkar tårarna med spriten / som du glömt på min balkong

Det var evigheter sen / och natten var lång

Jag minns saker som du sa / om livet som du ville ha

Jag kanske borde lyssnat bättre / men vad hjälper det mig nu

Jag slår på radion dom spelar Thåström / Jag sjunger "fan FAN, det skulle var't du!!!"

 

Men du finns ingenstans

Du finns ingenstans

Du finns ingenstans

Du finns ingenstans

 

Jag har räknat alla dar / och jag minns den gång du sa

"Som man bäddar får man ligga / och jag lägger mig nu

Jag har tröttnat på att vänta / dag och 24/7

Vi kunde säkert ha gjort mer / av dagar som vi fick

men jag känner inte för att tänka / på "om om inte fanns"

Så jag bugar djupt och frågar / "får jag lov till en evig sommarvals"

 

Men du finns ingenstans

Du finns ingenstans

Du finns ingenstans

Du finns ingenstans

 

Jag går till krogen ringer grannen skriver till din bästa vän

Jag hälsar på din kära mor för jag minns inte var du bor

Jag har glömt din adress efter varje hemmafest

Jag har gått i terapi, till och med börjat gå till kyrkan där jag ber en bön ibland för att lotsas du är nära

Jag hör av mig till polisen, springer runt i hela stan!!!

Men du...

 

Du finns ingenstans

Du finns ingenstans

Du finns ingenstans

Du finns ingenstans



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0