Trallalalala! (Du gör min dag)

Du och jag, två vilda dårar från stan
Ett omaka par som aldrig slutar att söka svar
Vi dansar loss till någon fånig sång
Tar en sista minuten från en gammal perrong
Du tar mig ur besinning, du gör mig nästan blind
Du ger mig varma kårar och en rosenröd kind
Ja du har nått speciellt som ingen annan har
Du har stunderna som får mig att vilja stanna kvar

Trallalalala!
Du gör min dag så skön och solen så varm
Som en famn när det är vått och kallt
Likt en charmig mix mellan socker och salt
är du av ett helt annat slag...
Du gör min dag!

I Tv-rutan kan man köpa sig fin
kärlek för pengar och pärlor till svin men vem vill?
Vi fångar en dröm och gör nått alldeles nytt
Kastar loss segel mot städer där tiden har flytt
Det finns så mycket att uppleva här
mycket mera än allt vad stoltheten bär
Jag kanske famlar runt i mörker när jag letar svar
om och om igen... nu vet jag vad jag har!

Trallalalala!
Du gör min dag så skön och solen så varm
Som en famn när det är vått och kallt
Likt en charmig mix mellan socker och salt
är du av ett helt annat slag...
Du gör min dag!

En charmig mix mellan socker och salt
Du är av ett helt annat slag
Du gör min DAG!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0