Snurrig

Jag fattar inte vad jag håller på med. Jag går för sjutton en högskoleutbildning! När ska jag fatta att man inte bara kan sitta hemma och sticka och titta ut genom fönstret och drömma? När ska jag börja ta tag i mitt liv på allvar och börja läsa i böckerna, öva piano och ge gärnet, så som jag alltid brukar göra? Jag glömmer bort att äta, sova och skratta. Jag sitter hemma och tänker på livet, och känner lite ångest när jag tänker på studielån och att det här kanske inte är det jag vill göra - VAD VILL JAG???

Nu ska jag besöka sängen, sov mellan 05.30 och 12.30 inatt. Jag ska i alla fall försöka bättra på mina rutiner nu. Det är dags att styra upp sitt liv!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0