Könstillhörighet och tacksamhet

Igår kväll såg jag en dokumentär om människor födda med två kön, intersexuella. När jag såg den dokumentären och fick in inblick i de här människornas osäkerhet om sin sexuallitet, identitet och tillhörighet så tänkte jag "Jag är så lycklig att jag är kvinna, trivs med att vara kvinna och känner mig trygg i min könstillhörighet som kvinna!" Det finns ingen anledning att vara någon annan än den man är, oavsett vem man är, vem man vill vara och vem man väljer att vara. Därför ska jag för alltid vara den jag är, och stolt över att vara mig själv.
Från och med nu ska jag vara stolt och nöjd över att vara kvinna och tacka mina planeter, osynliga andar, goda féer, för att de har gett mig möjligheten att gå min egen väg och känna mig trygg och vacker i min kropp och kännslomässiga könstillhörighet. Tack tack tack!!!
Dessutom så har jag funderat över det här med att älska. Varför ska man begränsa sig till att bara älska en enda person hela sitt liv? Varför stänga in sig själv i ett rum när man kan vara ute och upptäcka en hel värld?! Jag vill ge mig själv friheten att, oavsett kön, älska alla ohämmat och öppet. Och vad gäller sexualliteten så ska den föralltid vara FRI!!!




Obegränsad

Obegränsad könstillhörighet. Frihet.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0