Som en film

Små saker gör verkligen livet lite mera magiskt. Ikväll har jag spenderat några timmar med en vän på filtar, placerade under två björkar och med vatten både bakom mig och på båda mina sidor. Med en picknick-korg till sällskap lät vi våra munnar tala fritt och när mörkret började sänka sig la vi oss ner på filtarna och bara tittade upp mot den pärl-beklädda himlen. Under löpet av 30 minuter hann vi se 4 stjärnfall, varav en var jätte ljus och hade en lilaaktig färg, och kunde upplevas som att den var bara 100 meter bort från där vi låg. Den var så nära att den ifrån min filt hade ungefär samma storlek som en spelkula.

 

Det krävs inte mycket

för att livet ska vara som på film.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0