jo då, det fortsätter...

Imorgon ska jag städa hela rummet. och fortsätta jobbsökandet. Det börjar bli lite långrandigt nu att bara sitta hemma och försöka intala sig själv att man lever.
Jag ska också försöka läsa lite mer i män som hatar kvinnor som jag började läsa för ett tag sedan men som av någon anledning har legat på hyllan ett tag nu (bokstavligt talat)

Efter segfrukost hemma hos Ellen med sällskap av Linnea tog jag mig ner till stan på eftermiddagen, när regnet hade slutat regna och affärerna hade börjat stänga, där jag mötte upp Anastacia. Vi ligger nu som två soffpotatisar och tittar på Neverending story.
Så nu tänkte jag fortsätta att sitta och häva i mig te den närmsta timmen så att jag med allra största sannolikhet kommer att springa på toan hela natten (woho?)


TjoppPlopp och läggdags! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0