Jag svämmar över av uttråkning!!!

Hela veckan har jag bara gått runt och varit trött och sleten och inte orkat göra någonting.
Det har ingenting att göra med att jag sovigt för lite. Det har inte ens någonting att göra med vädret, för det har varit ett ganska fint vårvinerväder denna veckan.

Jag fattar inte vad det är som är fel, jag är bara så jäkla trött på att vara här där det inte händer någonting. Jag skulle kunna dra någonstans, men jag känner för att dra iväg tillsammans med någon. Inte själv. Jag orkar inte vara själv längre.

Jag är mest bara trött.

Nu är det snart helg. Det har bara gått en vecka sedan det var lov och jag är redan trött på skiten.
Kanske göteborg till helgen?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0