Vilken dag...

Klockan är nu 15.46 och det har blivit alldeles för mörkt ute för att kunna läsa bok.
Tillfälligheter omsvärmar mitt liv just nu.
Mitt bästa ordval för min sinnesstämning just nu är; Det enda som betyder någonting är tajming...

Tajming.

Morgonen började redan i stress och jag fick packa väskan i hast för att hinna äta frukost.
Bussen gick 12.10 och som vanligt är jag där fem minuter före avgång. Tajming.
Men... vad jag inte hade förväntat mig var att träffat på tre glada ljus som visst är påväg till skövde för att fira nyår. De tre små prickarna som jag pratar om stavas Robert, Fredrik och Björn. Ojoj, vi utgjorde en perfekt kvartett!

Månen har en perfekt rund form och himlen har inte hunnit bli tillräkligt mörk för att sakna den blåa, djupa färgen som kramar om det vackra vita landskapet som glittrar i skenet av längtansfulla ögon...

Några säten bakom mig sitter en man och en kvinna och - lite på lyset? - pratar högljujdt om "jänta som sitter med datorn och ska till gränna".
Fråga mig inte hur han vet. Man går visst inte säker någonstans....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0