Estocolmo!

Det blir inte så många inlägg i bloggen nu när det händer så mycket hela tiden...

Passade på att åka till stockholm denna helgen för att träffa på syrran och dra ut för att röjja i stan. Till stockholm kom jag. Men plånboken försvann visst någonstans på vägen.
Så där stod man ensam ute i storstan på fredagskvällen utan både pengar och leg och hade ingenstans att ta vägen. Som tur var så kom Anna till undsättning och drog med mig hem till en främmande familj för att få lite mat i magen innan vi drog till en hemmafest där huvudtemat verkade vara "Prata med så många ytliga och fulla människor som möjligt på kort tid".

Sen landade jag i en lägenhet borta i Bromma hos världens bästa Linda som fixade en stor kopp med te och några fotoalbum att skratta tårar över.

Nu är det snart dags att säga farväl till storstan och hej igen till käraste linköping. I Love!!


Har förresten fått tips nu om så sjukt mycket bra musik!! Upptäckte också ett band som är min nya favorit just nu. Grammatics heter dom och är helt enkelt bara jätte bra :)


SEE YA!!
Linnea
2008-11-18 @ 00:25:14

Låter som en vanlig stockholms-fest...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0