Måndag

Hela förra veckan har varit konstig. Lång som en månad men snabb som en dag.

Nu har pluggantet äntligen börjat lägga sig, men nånting säger mig att det snart kommer en ny våg...

I fredags var det afterwork på blue moon, sen en liten avslappnand pratstund över en drink på score och senare på kvällen lite mer galet med arena för hela slanten (bokstavligt talat!).
En mycket lyckad fredag.

Lördagen kom och jag och Linnea åkte och simmade. Det kändes skönt att få röra lite på sig, jag hade inte simmat på två veckor.
Efter simmet blev det pizza och sen tittade vi förbi en snabbis hos linnea där det var dunderfest för hennes bror Johan som fyllde 20 i fredags.
Sen gick vi hem till mig och jag (Linnea) bestämde mig för att färga mitt hår. Färgen har ju mest legat i garderoben och väntat på att få komma till användning, men nu så blev den äntligen förbrukad. Lila blev det, resultatet blev bättre än vad jag hade förväntat mig.

Trött som attan är jag, men jag får skylla mig själv, jag har ju lagt mig mellan 1 och 3 varje helg den här månaden. Det har ju hänt så mycket!







anonym
2008-01-31 @ 22:38:41

dom där fötterna har jag masserat!:O




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0