Nytt år

Jag förstår ju liksom varför man bloggar nu. Två år senare lostnar polletten, nu när jag har haft den här jäkla bloggen i 2 långa fantastiska år så kommer jag äntligen på hela grejen med varför man har en blogg!!

Det är Onsdag den 31 December, sista dagen innan det nya året 2009. Det är nu man ska börja fundera över vad man har gjort under året. Det är nu man ska sätta sig ner och på allvar börja fundera över vad man ska göra för att få det nya året att bli bättre. Det är nu man ska skriva ner en lista på alla nyårslöften som man inte höll men som man defenitivt ska hålla under det komande året. Det är nu man ska börja skaffa jobb.
Jag tänkte börja med att stiga upp ur sängen.


Åh igår var det alldeles fantastiskt underbart!! Jag och ellen gick verkligen på en superlång promenad á la tantvis; en riktig hälso-skogsrunda med stavar och picnic.
Sen satt vi hemma och degade tillsammans en hel dag. Gjorde hemalagad pizza på hönökaka till lunch och middag, skrev till främlingar på facebook och hade het massagestund med levande ljus, en mobiltelefon och en katt som gärna ville vara med.
Sen på kvällen kom sara och så tittade vi på Pulp Fiction - så jäkla bra film!!!! se se se!!!


Nu ska jag göra något vettigt utav dagen.


Tjipp!

Albin
2009-01-01 @ 14:46:07
URL: http://noaireirei.blogspot.com

Fan vilken bra film pulp fiction är ja! Och föresten... Gott nytt år på dig!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0