ensam, aldrig mera själv

Jag mår bra nu...
Jag mår bra sa jag ju!
Jag mår bra nu.

Men den där kännslan ligger fortfarande kvar... vad var det den betydde nu igen..?

Men jag vet att jag klarar det här, jag behöver inte det där längre!
Jag har gjort det förut och jag ska göra det igen!

det kommer bli svårt, men jag måste lyckas.
måste försöka klara mig själv igen.

men jag vet att jag inte är själv.
är aldrig själv igen
kommer aldrig att vara själv igen.

men klockan rusade iväg igen.
och där stod jag, jag var lämnad kvar.
tiden hade äntligen tagit ut sin rätt, hade redan sedan länge börjat sätta sina djupa spår
som aldrig skulle försvinna igen.
Jag var där igen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0