Myskväll

Åh, vilken underbar kväll!!
Efter att ha suttit i pyamas hela eftermiddan (idag också!) så slängde jag mig i durshen och gjorde mig i ordning stunden innan Lisa kom och ringde på dörren. Medans vi väntade in de andra tre små pinglorna öppnade vi en påse chips och satte på Hitch.
De droppade in en efter en och efter filmens slut satte vi på te-vatten och gick in på mitt rum och pratade om allt och lite lill.
Plötsligt fick någon av oss en galen ide och frågade om vi inte kunde basta. Jag tänkte 'varför inte!' så minutrarna senare satt vi där i hettan och fortsatte minglet..
Efter mycket snack och svetta gick vi ner och satte på mera te-vatten och gjorde i ordning popcorn för att se på nästa film som, efter många om och men, blev 10 things I hate about you, en underbar film om ett komplicerat triangeldrama men som slutar, likt alla andra amerikanska tonårsfilmer, på ett lyckligt sätt.

Så nu återstår bara sängen, de andra plupparna pratar redan för fullt inne i mitt rum :-P

Imorgon är det nyårsfirande hos Lisa. And then it's gonna SOOOME party!! :-D




Sleep tight! *

//Eaylinds, snöstjärna i snöstorm :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0