Kreativitet, tack.

Jag behöver förändring. Just nu önskar jag mig kreativitet, energi, leklust och lite mod. Kanske mest mod faktiskt, det är så mycket som jag vill göra och jag önskar ibland att jag tog chanser oftare. Kanske man borde lita mer på reptilhjärnan och låta bli att tänka så mycket på hur allting borde vara...

Jag längtar jättemycket nu tills jag börjar på Kävesta igen. Jag vill spela, sjunga och skratta och prata med lite sköna människor. Sen vet bara ödet vad och vart. Vad? Musik kanske. Vart? Oslo, kanske. Det är i alla fall min önskan. Annars kanske det blir någonting helt annat. Kemilärare i Haparanda. Projektledare i Bergen. Journalist i Berlin. Radiopratare i Göteborg. Kulturtant i Malmö. Någonting hämtat från ingenstans, någonting helt nytt. Spännande.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0