Sömnlöshet, månskenspromenader och rastlöshet....

Det är något speciellt att vara uppe när alla andra sover... Natten har någonting magiskt över sig, speciellt nätter som denna då månen visar sitt ansikte över det svarta stjärnbeklädda skynket.
Det är någon sarkastisk ironi över att jag har haft så lätt för att komma till sängs under sommaren när skillnaden mellan dag och natt varit helt obefintlig, men nu när mörkret väl har börjat falla på så är jag plötsligt piggare än vad jag varit på hela sommaren...
 
Flytten är i alla fall i full gång och det känns att det börjar på att närma sig nu. Det ska bli spännande att se hur det är att bo tillsammans med två personer som man inte känner, det ena har jag träffat en gång och den andra inte alls. Men Umeå verkar vara en fantastisk stad, jag längtar verkligen dit!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0