Uppdate.

Sitter på ett rum på Kävesta och pratar på skype. Det är verkligen en guldgruva när man känner människor som bor utanför landet svensk. I LOOOOVE skype!

Just nu ringer jag till Irland :)

 

Livet på Kävesta lunkar fram fint. Övningslusten går såklart upp och ner. Det är jobbigt när man inte känner för att göra det man gillar mest, men jag tänker ta nya tag imorgon. Det är snart lov och jag vill ge 100% nu!

 

Denna veckan flyttar jag in i ett hus som ligger bara 500m ifrån skolan. Det kommer bli fantastiskt att få komma närmre allt folket och skolan, mer övningstimmar och mer socialt umgänge, kanelbullebak, filmkvällar... Äntligen.

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0