Skönt flow...

Eftersom jag har perioder på bloggandet så råkar jag verkligen vara inne i en bloggperiod just nu! Kanske är det för att det är mindre soltimmar nu. Mörker=Tankar. Så brukar det vara.

 

Den här veckan har varit bäst! Det har flytit på i ett bra tempo denna veckan med musik, konserter och umgängestid. Jag har till och med tagit tid till att avverka lite musikteori, vilket hör till det mera ovanliga.

I tisdags hade vi lektion, sk Ack, då pianister och gitarrister får spela det som de jobbar med för varandra. Regndroppspreludiet av Chopin har fått vara min följeslagare under några veckors tid, och denna veckan under Acket satt verkligen alla fingrarna på sin rätta plats (När läraren blir så berörd att till och med tårarna smyger fram får man nog räkna det som ett ganska bra betyg...)

 

Så JA det har varit en rätt så bra vecka, och imorgon är det fredag och lite Halloween-i-efterskotts-firande på internatet! Bra vecka, ännu bättre helg.

 

Hugs'n'kisses.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0