Morsdag. Morgondag.

Det var länge sedan som jag skrev i bloggen nu. I alla fall om man jämför med hur mycket jag brukar skriva nu mera. Veckan som gick spenderades i Arvika, egentligen var det för att söka till utbildningen Funktionsinriktad musikterapi som verkar vara super intressant, men jag fick också tre dagar hemma hos den sköna Helena i hennes finafina 3a! Skulle kunna bo så där hela livet!

Sökningen gick förresten riktigt bra, jag kom visserligen av mig efter halva stycket men när de klappade i händerna och sa att "du är verkligen duktig på piano!" så var jag inte så orolig längre. Inget pokerface här inte.

 

Morsdag idag och hela familjen ska snart åka till ljuva Säffle och hälsa på släkten och landet. Kanske till och med blir lite övningsköra när vi ändå är bortom all civilisation. Jag har alltså börjat att ta körkort nu - äntligen! Hoppas att jag hinner ta det innan jag börjar på Kävesta 23e Augusti. Det skulle vara super!

Cellolektionerna ligger fortfarande och väntar. Jag har ännu inte skaffat mig någon cello att spela på men har kanske en på gång.

 

Fortsättning följer!

nathalie
2010-05-31 @ 12:11:06
URL: http://igottagetsmart.blogg.se/

sv: ja, det vore ju alla tiders!



kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0