Det flyter!

Det har börjat rulla på ordentligt nu. Jag har jobbat hela denna vecka nu på Nilsons Ost och idag ringde det på min telefon från Norstat, marknadsundersökning, och ville ha mig på intervju.
Jag har sökt 8 nya kurser och 1 utbildning på Karlstads Universitet och eftersom jag numera har ett jobb så ska jag snart gå till Solsta Trafikskola för att börja ta körlektioner.
Wihoo, det händer saker!

Just nu är det mesta bara jubel, jag har till och med börjat att trivas med att vara i karlstad så jag kan tänka mig att bli kvar här ett tag nu. Om det fortsätter att hända saker.

Fortsättning följer!
frida
2010-03-28 @ 13:56:50
URL: http://hellomiami.blogg.se/

Men gud, åh. Tack för kommentaren. Jag blev hemskt glad :)



Det låter sannerligen som om det händer saker. Hoppas att det går bra med körkortet!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0