Åh härliga vardag!

Jag håller visst på att börja med mitt nya liv, för nere i köket står två formar i ugnen och väntar på att få bli kallad BRÖD!

Alltid härligt att göra någonting kreativt:)

Annars så blir det körkortsteori och musikövning idag (kan inte skriva pianoövning längre för det är liksom ett till instrument som man visst måste visa kärlek till numera!!!).

 

Ja, det är faktiskt en mycket bra beskrivning av min vardag just nu; Brödbakning, körkort och musik! Love it!<3

Sanna :3
2010-06-24 @ 20:05:22
URL: http://handlingar.blogg.se/

Okej ^^ Det är ju najs ändå :) jag brukar också vakna tidigt, och se på tv xD Brukar alltid finnas nå skumma pogram att se på ^^ Tackar :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0