Musik och desperation.

Jag skriver nu andra blogginlägget för denna dag. Antar att skrivsuget kommer när man som mest saknar sina vänner ute i den stora världen.

Idag har det regnat hela dagen. Hela Karlstad är täckt av både små och stora droppar, som ett omfamnande duntäcke över hela den offantliga kärleksstaden utan gränser...

Jag drunknar.

 

Kan mest bara tänka på Kävesta nu, folkhögskolan som snart öppnar sina portar för en uppseendeväckande performance. Det är inte långt kvar nu. Ska bli skönt att bara fokuera på musik. Hoppas verkligen att det kommer bli ett tillfälle att satsa 110% på någonting som för mig bara kan vara äkta. Någonting mer verkligt.

Musik. Det är kärleken med det stora "K"et. Jag längtar efter att få låta den sluka upp mig. Jag tänker inte hindra den.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0