Livet bara leker

Första blogginlägget på länge nu. Har varit riktigt skönt att ta en pause.

Är väl mest i någon förvirrad period just nu, så allting är precis som vanligt.

Dåligt med pengar, men rik på socialt umgänge. Helt okej.

Jag njuter av sommaren, men jag längtar till hösten. Då händer allt. Ser fram emot att börja på Kävesta nu, och att reda ut några saker i kännslolivet.

Den senaste tiden förvirrar mig. Jag har ingen koll längre och jag vet inte vad som händer. Det händer och jag kan inte styra det. Noll Kontroll.

 

Arvikafestivalen var fantastisk. Så klart, Arvika är ju alltid Arvika. Ångrar bara att jag inte såg ett band som jag velat se länge - Love Is All. Ett tämligen okänt band ifrån Göteborg som jag varit nyfiken på länge. Det blev visst Donkeyboy istället.

Annars så tycks det mest som att livet bara leker med mig. Men jag älskar det för det händer saker hela tiden nu!

 

Nu ska jag lägga mig och sova. Det har visst blivit sent många nätter i rad nu. Speciellt efter arvika är allt som stavas rutin som någonting okänt och främmande.

 

'Till we meet again!

 

/Kärlek:)<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0