Nattchat

Klockan är 01.50, men jag är fortfarande ganska pigg så jag tänkte passa på att fixa lite grann i bloggen... Behöver någonting nytt och fräsht nu, så det är dags att försöka hitta någon ny design åtminstonde.

Jag befinner mig nu i ett litet hus utanför Eksjö med mina kära vänner från Liljeholmens folkhögskola. Vi har haft lite improvisations jam, gått promenader i det fina vinterlandskapet med vännernas hund, ätit jättegott vegetariskt hemlagat, och tittat på bode söker fru.

Imorgon bär det av emot Nyköping och det är dags att fira in ett helt nytt år. Jag är väldigt förväntansfull på vad som kommer hända det nya året 2011, med en mycket bra kännsla i magen:)

Nu tänker jag släcka lampan och snart börjar en ny dag.

 

Jag önskar ett fantastiskt och rikt 2011!

 

<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0