Visst är man lite manodepressiv

...men det är ändå alltid bäst att göra det bästa möjliga av en situation, att göra allt som står i ens makt (Varför göra annorlunda? Varför göra mindre?)

- Det är aldrig så illa som man intalar sig själv att det är, alltid lite bättre.

- Allting är bara så bra som man intalar sig själv att det är, så varför inte intala sig att det är så bra som det kan bli?

...Så därför ska jag nu börja dela ut reklam!
Jag har kontaktat Svensk direktreklam för nu jäklar ska det bli jobba!
Jag ska också jobba som marknadsundersökare samtidigt som jag delar ut reklam.
Kanske också jobba som telefonförsäljare under tiden.
Jag tänker göra allt som jag hinner med, och orkar. Nu vill jag tjäna pengar!

Ibland krävs det inte så mycket för att man ska börja se lite ljus, efter att det varit mörkt.
Är det helt kolsvart så räcker det med ett litet, litet ljus för att allting ska bli lite tydligare. Det behövs inte mycket.

Jag ser klart nu.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0