Mitt i lugnet på biblioteket...

Idag har det varit en alldeles fantastisk strålande solskensdag!
Jag jobbar på før fulld med barna på hagen men har børjat hussas hit och dit och har inte længre någon specifik arbetsplats. Jag saknar mina barn i Sørumsand...

Men førhoppningsvis kommer snart beløningen i fickan. Bara jag får liiite lite pengar så kommer jag att trivas hær som en kalasfågel. Jag trivs redan vældigt bra.

Norge, my lofe...

Sitter just nu på biblioteket i Strømmen. Ett riktigt mysigt litet krypin - och jag har redan lånat 7 bøcker! Ojoj...

Gitarbok
Si, hablo español - kurs i praktisk spansk
La sombra de un fotógrafo
Spansk skoleordbok
Las pelirrojas traen mala suerte
Drama for people with special needs
Hva er musikkterapi?
Moby-Dick
Å sette
grenser - et vilkår for vekst
Symbol & Magic in Egyptian art


Who's getting geeky?!

Eller før mycket killingtime...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0