Fest i Oslo

Fest i Oslo. Jag trodde att jag skulle dø. Det tog mig ca 6 timmar innan jag var i oppsal før att børja kalasa, och inte långt efter det så skulle vi dra ivæg igen... Till en annan helt random fest som jag måste sæga var mycket ovæntad.
Trevligt var det i alla fall och snart børjade det nalkas utgång. Synd bara att de bæsta barerna har øver 20 års græns...
Dærav blir jag strandsatt mitt i centrala Oslo och har inte koll på någonting... Tur att jag har fått låna Lindas telefon och kan ringa till grabbarna som ska hænga på Rock in.. (dær ær det i alla fall 20). Så efter lite lokalisering bestæmmer vi att vi ses utanfør mc donken, och jag læmnar tillbaka lindas mobil.
Men... det finns visst flera mc donalds i denna lilla storstad. Ops.
Jag står dærfør och væntar en bra stund innan jag inser att vi tappat bort varandra. Jag børjar så sakteliga att lunka ivæg, frågar mig fram før att hitta till Rock in.

Jag stannar ett par gånger och frågar efter vægen, och blir visst kvar lite længre vid ett stopp - vem ær denna mystiska men trevliga mænniska som inte ritkigt verkar vilja gå dær ifrån...

Stannar också vid en kille med cykelvagn som vill ha 70 nok før att ta mig till Rock in som ligger ungefær 4min bort... Jag beslutar mig før att førsøka gå hela vægen och hittar tillslut fram till Rock in och två riktigt oroliga grabbar som har sprungit runt øver halva Norge før att hitta mig.
Så det kan gå...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0