Kväll i Karlstad

Jag har en magisk stund. Hemma i sköna Karlstad, staden som är kärlek för mig. Bara ett annat ord för kärlek...

Depeche Mode sjunger till mig. Är det inte typiskt med alla band som man börjar lyssna på efter att de har varit på festival (dragplåstret på arvika09). Själv så upptäckte jag dem när jag var i Strömmen Storsenter och bara fördrev lite tid framför Platekompaniets 59kr/styck avdelning. Jag hittade 2 skivor som jag fick lyssna lite på och förstod snart att den ena av dem visst var Depeche Mode. Jag visste inte ens att jag gillade dem....

Mitt rum är på väg mot sina bättre tider (äntligen lite mer städat) och jag är på väg mot TV soffan för att bara ha en fantastisk lone-time-kväll. Men konstigt nog så har jag en helt annan kännsla i kroppen... Kännslan av att det snart kommer hit ett gäng fantastiska underbara vänner för att göra mig sällskap och dela sina drömmar och tankar över en varm tekanna...

Jag mår fantastiskt bra. Det räcker ibland bara att få komma hem. Jag har sagt det förut; Hemma, är inte det ett sällsamt ord ändå?...
Ruby
2009-12-09 @ 09:45:33
URL: http://rubins.webblogg.se/

Mina gamla hemtrakter! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0