Nattskrivarkramp!

ÅÅÅHHH vilken härlig dag och kväll och natt det har varit!!

Linnea och Ellen har precis gått hem, vi har suttit på min varanda och lyssnat på massa gammal nostalgi-musik och druckit te och till och med vaxat benen (!)
åh det är så fint med vänner som man bara kan vara med! Som man inte behöver vara i sitt bästa skick för att uppskatta eller för att de ska uppskatta en, man kan vara precis hur tråkig och sunkig som helst and it is fucking OK!!!

Just nu så är jag bara i något slags halvsovande/halvromantiskt myskorus. Det är inte det att jag inte gillar det, men jag fattar bara inte vad det betyder! xD
Det känns precis som att vara kär.... FAST JAG ÄR INTE KÄR!!!

Jag trivs med det mesta nu, men jag har kommit fram till att mitt liv just nu är liiiiite lite för bra för att vara sant.... kan livet verkligen vara för bra!?

men nu sova! Det är en ju en dag imorgon också!




Natt!*


<3¤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0