20 år och palestinasjal

Palestinasjal            och            Trasiga, sönderklippta jeans.


Jag sitter och lyssnar på Håkan Hellström.
Håkan. Han som jag förr alltid sa åt mig själv att "Det där är POP! Det är inte någon bra musik. Lyssna inte på det. Börja inte!"


Nu 20 år. Sönderklippta jeans och palestinasjal. Håkan.
J a g   ä l s k a r   d e t ! !   <   3


Kläder på golvet.
                          Tankar om kärlek.
                                                         Världen är romantisk.
                                                                                             Livet är nu.
                                                                                                               Livet är kärlek.
                                                                                                                                        Livet är du.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0