SHIT!!!

Jag vet inte om det är kaffet eller den otroligt heta diskussionen på Café Royal, men fan vilken adrenalinkick!!!

Jag är så jäkla taggad att börja sattsa nu!! och ÄNTLIGEN så vet jag vad jag kanske ska göra med mitt liv!!
Jag vill verkligen sattsa på det här nu, bära eller brista - det är vad som gäller! Det är nu det är dags att komma frammåt i livet.
och om det skiter sig någonstans på vägen så kommer jag i alla fall att ha valt en väg och jag kommer att ha lärt mig någonting som jag kommer ha nytta av - och med allra största sannolikhet så kommer jag att hitta någonting annat att spendera tiden på.

Haha, nu fattar jag varför man gillar kaffe! :D

Nu ska jag gå och leva mitt liv!

CIAO!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0