Projektvecka

Idag har vi satt igång med projektveckan då vi kommer att spela in en hel massa av de låtar som vi har spelat hittills under terminen. Det kommer att bli riktigt mycket att göra nu ett tag framöver känner jag...

Annars så är allting bara finfint! Var ute och sprang en liten veva förut så nu känns det superskönt i både kropp och knopp :)

Det var ett tag sen jag skrev här nu, men faktum är att känns rätt bra. Det är ju inte precis som att man vill sitta vid en dator när det händer så mycket runt omkring och när det är så mycket trevliga människor överallt att prata med. Nej här sitter man mest i TV-soffan och dricker te och pratar om massa flummiga saker. Leva livet!

Men smakar det så kostar det, snart ska jag betala min första räkning på ca 7000kr.

Hoppas att allting är bra hemma i Karlstad!! Även fast jag säkert nästan tråkar ut er om livet här på Liljeholmen så finns det ju såklart alltid en del kvar av Karlstad som en liten pusselbit hos mig...

Liljeholmen, det är som världens mest kärleksfulla plats på jorden, alla är välkommna och alla är en del i den stora helheten. Kärleken bara flödar som en fontän ur alla vrår! En sprudlande vulkan som vaknat till liv efter tusentals år i stillhet. Liljeholmen är Kärlek.
Kärlek. Liljeholmen.
Love Liljeholmen.


Nu ska jag gå och tjöta i soffan!

<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt krypin

Att vara nybörjare är också att växa.

RSS 2.0